studio ipsi wil maar één ding
Werken voor gedreven en
missievolle ondernemers

Ruim 20 jaar ervaring
In mijn carrière heb ik bij verschillende reclamebureaus gewerkt. Groot en klein. Uiteindelijk startte ik met een compagnon een eigen communicatiebureau waar we klanten als Ziengs, Hooghoudt, Kabelnoord, Koopman Logistics en Post-Plaza Hotel & Grand Café hielpen met hun zichtbaarheid.
Eind 2018 ging de knop om. Na 7 mooie jaren besloot ik om voor mezelf te kiezen en uit het bedrijf te stappen. Andere visie, andere missie.

Het begin van een prachtige reis
Het eerste wat ik deed? Iets doen wat ik nog nooit eerder had gedaan. En zo stond ik mijn backpack, tentje, slaapzak en kookspullen aan het begin van de West Highland Way. Een tocht van 152km door de Schotse Hooglanden. Ik had nog nooit echt gekampeerd, nog nooit een meerdaagse wandeltocht gemaakt en nog nooit met een backpack gelopen. Een mooie uitdaging! En op een paar fikse blaren na was het een geweldig avontuur.
Het moet anders
Tijdens de wandeltocht vielen de nodige puzzelstukjes op hun plek. Mooi wat wandelen met je geest doet. Wat ik met studio ipsi wilde kreeg steeds meer vorm. Ik wil van betekenis zijn. Met mijn creativiteit en strategisch vermogen wezenlijk iets bijdragen aan de communicatie van missie gedreven ondernemers. Bedrijven, ondernemers en merken die met hun producten en diensten zelf ook positief willen bijdragen aan de wereld waarin we leven.


Branding met hart, hoofd en handen
Alles begint bij de basis. Je moet jezelf leren kennen, je moet weten waar je voor staat en gaat, wat je waarden zijn, wie je ideale klant is en wat je wilt bijdragen. Branding met hart, hoofd en handen noem ik het. Vanuit verbinding, met humor en plezier. Het leven is al zo serieus.
Iedere dag help ik bedrijven, ondernemers en merken met hun branding, met hun zichtbaarheid en het behalen van hun ambities en doelen. Met strategie, concept en design.
De overeenkomsten met mijn wandeltocht door de Schotse Hooglanden zijn groot. Vraag me er maar eens naar…